مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-10سياسي

رزمایش الی بیت المقدس در پل دختر برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، فردین زارع روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان پل دختر اظهار کرد: رزمایش الی بیت المقدس روزهای پنجشنبه و جمعه 22 و 23 اردیبهشت ماه جاری در اردوگاه قدس سپاه پل دختر در منطقه عمومی سراب جهانگیر برگزار می شود.

 وی افزود: در این رزمایش چهار گردان شامل سه گردان بیت المقدس برادران و یک گردان کوثر خواهران با تاکتیک دفاع نمادین و با هدف نمایش قدرت رزمی و بازدارندگی نیروهای نظامی سپاه است که شرکت کنندگان از شهر دهستان، پل تنگ وحوزه های شهید شکارچی و فاطمه الزهرا(س) پلدختر هستند .

 جانشین فرماندهی سپاه ناحیه پل دختر هدف از اجرای این رزمایش را نمایش اقتدار و مشارکت نیروهای مردمی در برقراری امنیت پایدار و حفظ امنیت درسطح جامعه، ارتقا توان آمادگی و رزمی گردان های بیت المقدس و کوثر، نمایش اقتدار ، وحدت و هم دلی و تجدید میثاق با شهدای والامقام و تجدید بیعتی دیگر با فرماندهی کل قوا و کسب آمادگی لازم برای مقابله با تهدیدات دشمن برشمرد.

زارع افزود انتظار می رود تمام ادارات در اجرای هرچه بهتر این رزمایش طی 2 روز در پل دختر در زمینه فراهم کردن امکانات لازم و آزادسازی نیروها هم کاری لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش الی بیت المقدس در پل دختر برگزار می شود

رزمایش الی بیت المقدس در پل دختر برگزار می شود