مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-05-10اقتصادي

کرونا در خراسان جنوبی در سراشیبی قرار گرفت


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی از روند کاهشی بیماری کرونا در استان مانند سایر نقاط کشور خبر داد و گفت: در شبانه‎روز گذشته 12 بیمار جدید مبتلا به بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

- غلامرضا شریف زاده، دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: خوشبختانه بیماری کرونا در خراسان جنوبی مانند سایر نقاط کشور سیر نزولی داشته و کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته از مجموع 161 تست سریع و مولکولی انجام شده برای تشخیص بیماری کرونا در استان 12 بیمار جدید شناسایی شده است، تصریح کرد: از این تعداد دو مورد مربوط به بیرجند، یک مورد بشرویه، دو مورد خوسف، سه مورد طبس، دو مورد قاین، یک مورد نهبندان و یک مورد مربوط به فردوس بوده و در دیگر شهرستان های استان مورد جدیدی از ابتلا به این بیماری شناسایی نشده است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر 15 بیمار تنفسی در سطح بیمارستان های استان بستری بوده که از این تعداد دو بیمار کرونا مثبت هستند که یک نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و حال عمومی نامساعدی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در خراسان جنوبی در سراشیبی قرار گرفت

کرونا در خراسان جنوبی در سراشیبی قرار گرفت