مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 15:572022-05-10پزشكي

تخت های ویژه درمان نوزادان در بیمارستان بوشهر افزایش می یابد


سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از افزایش تخت های ویژه درمان نوزادان در بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر خبر داد.

- ، احمد یزدان پناه ظهر سه شنبه در آیین گرامیداشت مقام ماما اظهار داشت: نقش بسیار مهم جامعه مامایی در سلامت مادر و کودک، تلاش مستمر این جامعه برای سلامت خانواده، پیشگیری از آسیب های جسمی و روحی مادر و نوزاد همواره جای تقدیر و تشکر دارد که این مهم از طرف دانشگاه و معاونت درمان همیشه مد نظر بوده است.

وی تصریح کرد: روز جهانی ماما فرصتی است که به نقش بی بدیل و کلیدی همکاران پرتلاش مامایی تاکید دوباره ای صورت بگیرد.

یزدان پناه بیان داشت: در شرایط فعلی نقش جامعه مامایی کشور به عنوان خط مقدم اجرای سیاست های کلی نظام سلامت برای جوانی جمعیت کلیدی و اساسی است و ما در تدوین برنامه جامع در دانشگاه و معاونت درمان این نقش را به صورت ویژه دیده ایم.

وی با اشاره به اینکه ماماها بهترین لحظات زندگی یک مادر را رقم می زنند افزود: در برنامه جامع چهار و هشت ساله که از سوی معاونت درمان در حال تدوین است نگاه ویژه ای به سلامت مادر و نوزاد شده که رکن اصلی این حوزه ماماها هستند.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در آینده ای نزدیک راه اندازی بخش LDR و بخش پریناتولوژی (حاملگی پرخطر) تنها مرکز آموزشی درمانی شهدای خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت های ویژه درمان نوزادان در بیمارستان بوشهر افزایش می یابد

تخت های ویژه درمان نوزادان در بیمارستان بوشهر افزایش می یابد