مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-05-10سياسي

چرا اصلاح طلبان در داخل کشور از داعش و تکفیری ها حمایت کردند؟


با توجه به پیروزی سوریه در جنگ تحمیلی از سوی جریان تکفیری و غرب، بررسی آرا غربگرایان داخلی که بشار را مقصر و بازنده جنگ می دانستند، خالی از لطف نیست.

- گروه سیاسی فارس: دو روز پیش، خبر سفر یک روزه بشار اسد رییس جمهور سوریه به ایران و دیدار با رهبر انقلاب منتشر شد؛ در این دیدار رهبر انقلاب با اشاره به موفقیت های بزرگ سوریه در میادین سیاسی و نظامی فرمودند: سوریه امروز، سوریه قبل از جنگ نیست، اگرچه آن زمان خرابی ها نبود اما احترام و اعتبار سوریه اکنون بسیار بیشتر از گذشته است و همه به این کشور به عنوان یک قدرت نگاه می کنند.

در همین رابطه و با توجه به قدرت دولت سوریه و پیروزی در جنگ با  جریان تکفیری، یادآوری اظهارات غرب گراهای ایرانی و جریان اصلاح طلب خالی از لطف نیست.

در داخل ایران بسیاری از افراد بدون توجه به وقایع منطقه و با خطای شدید محاسباتی در بهترین حالت آن با حمایت از جریانات تروریستی، راه غرب را رفتند.

پس ازآنکه فروردین ماه 90، شیمون پرز طی مقاله ای در گاردین چاپ لندن از گسترش دامنه ناآرامی ها به سوریه استقبال می کند، مجله مهرنامه در شماره اردیبهشت ماه 90، طی سلسله مقالاتی، حکومت علوی ها در سوریه را غیردموکراتیک و کودتایی معرفی می کند و ازآن پس، تخطئه حکومت قانونی سوریه تبدیل به روال معمول آن در تمام شماره ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اصلاح طلبان در داخل کشور از داعش و تکفیری ها حمایت کردند؟

چرا اصلاح طلبان در داخل کشور از داعش و تکفیری ها حمایت کردند؟