مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 16:522022-05-10اقتصادي

20 کیلومتر از راه های روستایی پارس آباد آسفالت شد


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد گفت: 20 کیلومتر از راه های روستایی شهرستان پارس آباد به جهت هموارسازی راه ها و با هدف تسهیل در رفت و آمد آسفالت شد.

- ، آیدین مرادی عصر سه شنبه در بازدید از محور اصلاندوز اظهار کرد: اداره راهداری شهرستان پارس آباد با هدف تسهیل در رفت و آمد حدود 20 کیلومتر از راه های روستایی از جمله روستاهای هزارکندی، رحیم کندی، حاج حسن قهرمانلو، کچی قشلاقی علیا، وسطی و سفلی، بایندور-آقا قلی و ایمان قویی، مشهدی علی آسفالت شد.

وی بهسازی 6 کیلومتر از راه های روستایی ابراهیم کندی، لوله دره، اروج کندی و ایستگاه رادیو مغان را با 10 میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته یادآور شد و گفت: در همین مدت 53 میلیارد ریال برای احداث و تعریض پل عنبرلو و بهسازی جاده تازه کند هزینه شده است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پارس آباد بیان کرد: در جهت ارتقای ایمنی راه ها محورهای مواصلاتی این شهرستان با استفاده از 700 تن آسفالت سرد و گرم در سال گذشته لکه گیری شده است و همچنین راه روستایی گوشلو- ایران آباد نیز با 12 میلیارد ریال اعتبار روکش آسفالت شده است.

مرادی با اشاره به اینکه راهداران زحمتکش این شهرستان 5 کیلومتر از راه گردشگری دور دریاچه مغان را با 20 میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته بهسازی و احداث ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 کیلومتر از راه های روستایی پارس آباد آسفالت شد

20 کیلومتر از راه های روستایی پارس آباد آسفالت شد