مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 16:522022-05-10ورزشي

صمد نوتاش رییس هیئت فوتبال اردبیل شد


صمد نوتاش با رأی اکثریت اعضای مجمع انتخاباتی فوتبال استان اردبیل برای سومین دوره متوالی به مدت چهار سال به عنوان رییس هیئت فوتبال استان اردبیل انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مجمع انتخاباتی که عصر سه شنبه در تالار امیران اردبیل برگزار شد، رییس هیئت فوتبال استان اردبیل اظهار کرد: هیئت فوتبال اردبیل با چالش های عمده ای مواجه است که امیدواریم با تعامل و همفکری مسئولان ورزش و جوانان این چالش ها و تهدیدها به فرصت بالندگی ورزش به ویژه فوتبال اردبیل تبدیل شود.

صمد نوتاش تصریح کرد: در سال های گذشته بیش از نیمی از شهرستان های استان یا فاقد سالن بودند و یا سالن های ورزشی آنها غیر استاندارد بود که سبب شده بود تا با افت تعداد ورزشکاران روبه رو شویم.

وی از تدوین طرح تحول هیئت فوتبال استان اردبیل به مدت چهار سال خبر داد و گفت: توسعه ورزش شهرستان ها و تمرکزگرایی از مهمترین این برنامه هاست که با برنامه ریزی های متقن می تواند از سوی هیئت فوتبال و مسئولان ورزش استان اردبیل محقق شود.

رییس هیئت فوتبال استان اردبیل به تنگناهای مالی فوتبال اردبیل اشاره کرد و افزود: اردبیل از سازمان ها، بنیادها و شرکت های بزرگ تولیدی و اقتصادی بی بهره است و همین سبب شده تا ما از امکانات و اسپانسرهای قوی مالی در اردبیل محروم شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صمد نوتاش رییس هیئت فوتبال اردبیل شد

صمد نوتاش رییس هیئت فوتبال اردبیل شد