مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 17:122022-05-10سياسي

20 سرمایه گذار افغانستانی تابعیت جمهوری اسلامی ایران را اخذ کردند


20 نفر از سرمایه گذاران افغانستانی که واجد شرایط تحصیل تابعیت جمهوری اسلامی بوده و مراحل قانونی آن را طی کرده بودند، تابعیت جمهوری اسلامی ایران را اخذ کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فاس، در مراسمی اسناد تحصیل تابعیت جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولان ذیربط امور تابعیت، پناهندگان و مهاجران به 20 نفر از سرمایه گذاران افغانستانی که واجد شرایط تحصیل تابعیت جمهوری اسلامی ایران بودند و مراحل قانونی آن را طی کرده بودند، اعطا شد.

علیرضا بیکدلی معاون کنسولی، ایرانیان و امور مجلس وزارت امور خارجه در این مراسم وجود مشترکات دینی، فرهنگی و تاریخی ایران و همسایگان را زمینه ساز تقویت پیوندهای مردمی در فلات ایران خواند که در نتیجه آن فرصت هایی برای همگرایی بیشتر فراهم شده است.

  معاون وزیر امور خارجه تسهیل در روند اعطای تابعیت بر اساس فعالیت های اقتصادی موفق در ایران را یکی از آثار این همگرایی برشمرد و افزود: شناسایی و ساماندهی اتباع خارجی توسط وزارت کشور در حال انجام است و در قالب این طرح تلاش برای شناسایی نخبگان و استفاده از ظرفیت ها و استعدادها آنها نیز بهبود خواهد یافت.

  وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای خارجی، ملزم به روان سازی ارائه خدمات به این اتباع به ویژه در حوزه همسای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 سرمایه گذار افغانستانی تابعیت جمهوری اسلامی ایران را اخذ کردند

20 سرمایه گذار افغانستانی تابعیت جمهوری اسلامی ایران را اخذ کردند