مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 17:472022-05-10سياسي

مشارکت دانشگاه محقق اردبیلی در اجرای طرح دستیار فناوری


دانشگاه محقق اردبیلی آمادگی لازم جهت مشارکت در اجرای، طرح دستیار فناوری را دارد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز حبیبی عصر امروز در جلسه امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه محقق اردبیلی با پارک علم و فناوری استان اردبیل اظهار کرد: دانشگاه محقق اردبیلی آمادگی لازم جهت مشارکت در ساماندهی و اجرایی کردن طرح دستیار فناوری را دارد.

وی افزود: تفاهم نامه همکاری دانشگاه محقق اردبیلی با پارک علم و فناوری استان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه تولید دانش بنیان صورت گرفت.

 رییس دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: تقویت شرکت های دانش بنیان با تامین نیروی انسانی و افزایش اثربخشی فارغ التحصیلان در داخل کشور و جلوگیری از خروج نخبگان در این تفاهم نام قید شده است.

حبیبی ادامه داد: همچنین طبق این تفاهم نامه تلاش می کنیم تا در ایجاد فرصت های شغلی برای دانشجویان و دانش آموختگان در واحدهای فناور، تکمیل فرآیند تبدیل ایده به محصول و تسریع روند انتقال فناوری گام های موثری برداریم.

وی بیان کرد: برگزاری فراخوان برای معرفی افراد متقاضی، فراهم کردن زمینه های حضور و صدور معرفی نامه متقاضیان در پارک علم و فناوری جهت طی دوره دستیار فناوری و  معرفی متقاضیان طرح به پارک علم و فناوری تعهدات دانشگاه در این تفاهم نامه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت دانشگاه محقق اردبیلی در اجرای طرح دستیار فناوری

مشارکت دانشگاه محقق اردبیلی در اجرای طرح دستیار فناوری