مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-05-10دانش

فرآیند و برآیند المپیادهای علمی الگوسازی است


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در آیین تجلیل از برگزیدگان المپیادهای علمی گفت: فرآیند و برآیند المپیادهای علمی الگوسازی است و طی برگزاری این المپیاد یک موج و جریان علمی و نشاط علمی در محیط دانشگاه و خانواده ها ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در آیین معرفی و تجلیل از 83 برگزیده المپیادهای علمی و دانشجویی کشور در محل سازمان سنجش آموزش کشور گفت: هدف از برگزاری المپیادهای علمی شناسایی چند نفر برگزیده و معرفی آنها نیست.

بلکه هدف این است که یک جریان علمی در کشور راه بیفتد و با تسری این جریان به حاکمان و به مسئولان شاهد سرمایه گذاری بیشتر در علم و فناوری باشیم.

وی افزود: از دیگر کارکردهای برگزاری المپیاد علمی دانشجویی این است که همگان متوجه شوند جنسیت و دوری از مرکز و محرومیت مانع موفقیت نیست و همه افراد می توانند با تلاش در رشته تحصیلی خود موفق شوند.

وزیر علوم با تاکید بر اینکه سرمایه گذاری بیشتر در علم و فناوری برای کشور مفید است گفت: تنها با علم و فناوری است که می توان کارهای جدید و نوآور و تحول آفرین در کشور ایجاد کرد.

وی گفت: از نسل جوان انتظار دارم که سقف آرزوها و اهداف خود را بالاتر و بلندتر ببرند و در رشته تحصیلی خود به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند و برآیند المپیادهای علمی الگوسازی است

فرآیند و برآیند المپیادهای علمی الگوسازی است