مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 18:272022-05-10اقتصادي

باید دست قاچاقچان از بازار قطع شود/آغاز رزمایش نظارت بر بازار در گیلان


استاندار گیلان با اشاره به عدم وجود مشکل در تأمین کالاهای اساسی در گیلان گفت: در انبارها به اندازه کافی کالاهای اساسی ذخیره سازی شده و جای نگرانی وجود ندارد به این منظور و در راستای مردمی کردن اقتصاد باید دست سودجویان و قاچاقیان قطع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی عصر امروز در نشست با اصناف استان گیلان در سالم اجتماعات الغدیر استانداری با اشاره به اهمیت مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اظهار کرد: در اجرای این طرح بزرگ اقتصادی که تحولی عظیم در ساماندهی برنامه های راهبردی اقتصاد کشور محسوب می شود؛ نقش اصناف ، اتحادیه ها و دستگاه های مرتبط با بازار، بسیار ارزنده و بی بدیل است.

وی با تأکید بر ضرورت سامان بخشی دوباره توزیع یارانه ها برای کمک به اقتصاد کشور ، گفت: صبر و بردباری والای مردم در مسیرها و برهه های سخت زندگی و همراهی آنان با انقلاب و نظام اسلامی از اولویت دولت است لذا اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها، حرکت در مسیر گسترش عدالت اجتماعی، رشد اقتصادی و تحقق رسیدن حق به حق دار است.

استاندار گیلان با تأکید بر اینکه مردم به اجرای درست این طرح و نظام مند شدن توزیع یارانه ها امید بسته اند، بیان کرد: باید از تمام ظرفیت ها برای اجرای این طرح بهره گرفت و از هرگونه کم فروشی ، گران فروشی ، احتکار و قاچاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید دست قاچاقچان از بازار قطع شود/آغاز رزمایش نظارت بر بازار در گیلان

باید دست قاچاقچان از بازار قطع شود/آغاز رزمایش نظارت بر بازار در گیلان