مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 18:322022-05-10سياسي

پاسخ 100 درصدی به نامه های بوشهری ها در سفر رییس جمهور


مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: 100 درصد از مجموع 15 هزار نامه مردمی در سفر رییس جمهور به این استان رسیدگی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین ستوده مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد: در ششمین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم که شانزدهم مهرماه سال 1400 به استان بوشهر انجام شد 15 هزار نامه مردمی دریافت و درمدت پنج روز با 200 نفر نیرو ساماندهی و ثبت سامانه سامد شد و پس از آن برای رسیدگی در اختیار دستگاه های مرتبط قرار گرفت.

وی افزود: 14 هزار و 854 نامه حاوی درخواست های مختلف، 85 مورد شکایت، 27 مورد انتقاد و 22 مورد ارائه ایده و نظر بوده است که 37 درصد از مجموع نامه ها پاسخ مثبت و 40 درصد آنها نیز مشاوره و راهکار دریافت کرده اند و 12 درصد موارد نیز در دست بررسی و اقدام است.

ستوده اضافه کرد: 2 درصد از نامه های دریافت شده به دلیل نداشتن نشانی لازم بایگانی شده است و 9 درصد موارد نیز از دستگاه مربوط پاسخ منفی دریافت کرده اند که یا حاوی درخواست های غیر قانونی بوده و یا تحقق آنها امکان پذیر نبوده است.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر ادامه داد: درخواست هایی مبنی بر کمک مالی به منظور امرار معاش، بدهی، جهیزیه و تحصیل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ 100 درصدی به نامه های بوشهری ها در سفر رییس جمهور

پاسخ 100 درصدی به نامه های بوشهری ها در سفر رییس جمهور