مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 18:422022-05-10سياسي

اعطای تابعیت ایران به 20 سرمایه گذار افغان


صدور روادید تجاری و روادید سرمایه گذاری، ارایه تسهیلات مجوز اقامت، اعطای تابعیت و حمایت همه جانبه از سرمایه گذاری و کارآفرینی در دستور کار وزارت خارجه قرار دارد و پیش بینی می شود حضور و فعالیت نخبگان افغانستان مورد حمایت بیشتر دولت قرار بگیرد.

- .

طی مراسمی اسناد تحصیل تابعیت جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولین ذیربط امور تابعیت، پناهندگان و مهاجرین به بیست نفر از سرمایه گذاران افغانستانی که واجد شرایط تحصیل تابعیت جمهوری اسلامی ایران بوده و مراحل قانونی آن را طی کرده بودند، اعطا گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا بیگدلی معاون کنسولی، ایرانیان و امور مجلس وزارت امور خارجه در این مراسم وجود مشترکات دینی، فرهنگی و تاریخی ایران و همسایگان را زمینه ساز تقویت پیوندهای مردمی در فلات ایران دانست که در نتیجه آن فرصت هایی برای همگرایی بیشتر فراهم شده است.

معاون وزیر امور خارجه تسهیل در روند اعطای تابعیت بر اساس فعالیت های اقتصادی موفق در ایران را یکی از آثار این همگرایی دانست و افزود: شناسایی و ساماندهی اتباع خارجی توسط وزارت کشور در حال انجام است و در قالب این طرح تلاش برای شناسایی نخبگان و استفاده از ظرفیت ها و استعدادها آنها نیز بهبود خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تابعیت ایران به 20 سرمایه گذار افغان

اعطای تابعیت ایران به 20 سرمایه گذار افغان