مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 18:422022-05-10ورزشي

چرا از ابتدای فصل اشتباهات داوری به سود یک تیم است؟


باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه ای رسماً به اشتباهات داوری علیه تیم در فصل جاری و روند مشکوک داوری ها به نفع یک تیم خاص اعتراض کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: بیست و شش هفته از فصل جاری لیگ برتر گذشته و اشتباهات داوری نه تنها کم نشده بلکه هر هفته بیشتر و تاثیرگذارتر شده و ماجرا جایی مشکوک و نگران کننده می شود که می بینیم یک تیم خاص دائما از اشتباهات داوری سود برده و بقیه تیم ها مخصوصاً پرسپولیس اکثرا ضرر کرده اند.

در تصدیق و تایید این ادعا همین بس که در طول فصل، باشگاه های مختلف پس از بازی شان با این تیم خاص از داوری شکایت و گله داشتند و بارها دیدیم و خواندیم که فلان تیم به خاطر قضاوت پر اشتباه داور در بازی با آن تیم خاص به کمیته داوران و فدراسیون فوتبال رسماً شکایت کرده است! گواه دیگر نیز اظهارات رسمی کارشناسان داوری است که بعد از هر بازی درباره قضاوت داوران در بازی های این تیم صورت گرفته و مشخص کرده یک تیم تا چه حد از اشتباهات داوری سود برده است.

هر چند با احترام به جامعه داوری باید گفت اشتباه داوری وقتی است که یک یا دو بار به نفع یک تیم خاص رخ می دهد نه از ابتدا تا انتهای فصل! از توصیه عجیب یک کمک داور به گرفتن پنالتی (که فاصله 30 متری تا صحنه داشت و دید مناسبی هم نداشت) گرفته تا حداقل 6 پنالت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا از ابتدای فصل اشتباهات داوری به سود یک تیم است؟

چرا از ابتدای فصل اشتباهات داوری به سود یک تیم است؟