مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 18:522022-05-10بين الملل

حمایت های مردمی از مقاومت با وجود توطئه دشمنان کاهش نیافته است


سید حسن نصرالله در ابتدای سخنانی خود تاکید کرد: از بیروت تاکید می کنیم که عربیت بدون قدس معنی ندارد!؛ همچنین عربیت با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی هم بی معناست.

- ، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم بزرگ می مانیم، حمایت می کنیم و می سازیم از لحظاتی پیش در حومه جنوبی بیروت آغاز شد.

وی در ادامه تاکید کرد: دشمنان در سالهای اخیر از طریق دروغ پراکنی و تحریم ها تلاش کردند حمایت مردمی از مقاومت را کاهش دهند، اما همه طرح ها و پروژه های آنها شکست خورد.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: حضور بزرگ شما در همایش انتخاباتی امروز در بیروت و روز گذشته در صور و نبطیه و همچنین آنچه پیش بینی می کنیم از حضور شما در بقاع، بزرگترین جواب برای کسانی است که در سالهای اخیر به کاهش قدرت مقاومت امید داشتند.

این حضور شما آنها را انگشت به دهان خواهد کرد.

وی افزود: من به آنها می گویم که این حضور بزرگ مردمی پاسخ شماست، پیام این حضور گسترده این است که مردم به مقاومت، قدس و رزمندگانش اعتماد دارند و از آن حمایت می کند.

سیدحسن نصرالله در ادامه با اشاره به آغاز رزمایش جدید ارتش رژیم صهیونیستی تصریح کرد: نفتالی بنت (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) امروز گفته است که خواهان جنگ نیست، ما به این سخنان اطمینان نداریم و به همین دلیل تا زمان پایان رزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت های مردمی از مقاومت با وجود توطئه دشمنان کاهش نیافته است

حمایت های مردمی از مقاومت با وجود توطئه دشمنان کاهش نیافته است