مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 19:322022-05-10حوادث

دستگیری جاعل چک میلیاردی در خرم آباد


در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شاکی یک فقره چک به رسم امانت به دست یک نفر سپرده است که متشاکی با سوء استفاده از موقعیت بدست آمده اقدام به جعل امضاء شاکی نموده و مبلغ 10 میلیارد ریال از وی کلاهبرداری می کند.

- فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری جاعل و کشف یک فقره چک جعلی به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان خرم آباد خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ سردار یحیی الهی، اظهار کرد: در پی مراجعه شهروندی به پلیس آگاهی استان و اعلام اینکه یک نفر با بکارگیری روش های متقلبانه مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت وی ژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شاکی یک فقره چک به رسم امانت به دست یک نفر سپرده است که متشاکی با سوء استفاده از موقعیت بدست آمده اقدام به جعل امضاء شاکی نموده و مبلغ 10 میلیارد ریال از وی کلاهبرداری می کند.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: مأموران با کارهای اطلاعاتی و پلیسی کلاهبردار را در سطح شهر خرم آباد شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان اظهار کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته و در مواجهه با دلایل و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف و یک فقره کلاهبرداری به ارزش 10 میلیارد ریال از وی کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری جاعل چک میلیاردی در خرم آباد

دستگیری جاعل چک میلیاردی در خرم آباد