مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 19:372022-05-10ورزشي

بیش از 1000 نفر عضو جمعیت هلال احمر پارس آباد هستند


رییس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد گفت: یک هزار و 250 نفر در شهرستان پارس آباد عضو سازمان یافته جمعیت هلال احمر هستند.

- ، محمد علی هادی بعد از ظهر روز سه شنبه در نشست خبری که به مناسبت صدمین سالگرد و هفته صلیب سرخ و هلال احمر برگزار شد، اظهار کرد: 18 تا 24 اردیبهشت هفته جمعیت هلال احمر است که در سال جاری به شعار یک قرن خدمت بی منت نامگذاری شده است.

وی از اهدای 25 کپسول اکسیژن و 2 دستگاه اکسیژن ساز به تجهیزات جمعیت هلال احمر شهرستان برای استفاده بیماران تنفسی خبر داد و عنوان کرد: این دستگاه ها در شرایط کرونایی و در راستای ایجاد کمپین نفس هدیه کنیم انجام شده است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد تصریح کرد: دیدار با امام جمعه و فرماندار با حضور اعضای شورای اجرایی و جوانان و داوطلبان و امدادگران و نجاتگران، غبارروبی مزار شهدا، دیدار و دلجویی از خانواده معزز شهدا از برنامه های اولین روز هفته هلال احمر بود.

هادی اضافه کرد: اجرای طرح نیابت، برگزاری مسابقات ورزشی، افتتاح و راه اندازی 2 باب خانه هلال احمر در شهرستان اصلاندوز، برگزاری نمایشگاه توانمندی و تجهیزات امدادی آموزشی، کاشت نهال، اهدا خون و توزیع بسته غذایی و ارزاق برای خانواده های نیازمند و بی بضاعت نمونه هایی از برنامه های جمعیت هلال احمر شهرستان پارس آباد در طول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000 نفر عضو جمعیت هلال احمر پارس آباد هستند

بیش از 1000 نفر عضو جمعیت هلال احمر پارس آباد هستند