مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 19:572022-05-10اقتصادي

کشف 28 تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در ایلام


14 اسفند ماه سال گذشته تا 13 اردیبهشت سال جاری بیش از 12 هزار مورد بازدید از مراکز تولیدی را انجام و 28 تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در سطح استان کشف شده است.

- پورنجف مدیر کل دامپزشکی استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: طرح تشدید نظارت های بهداشتی بر اماکن تولیدی در تاریخ 14 اسفند ماه سال گذشته تا 13 اردیبهشت سال جاری به صورت روزانه با 30 اکیپ و تعداد 66 نفر صورت گرفته است.

وی افزود: اکیپ های بازرسی بیش از 12 هزار مورد بازدید از مراکز تولیدی را انجام داده اند که در این بازرسی ها 28 تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در سطح استان کشف و از سبد مصرفی خارج شده اند.

مدیر کل دامپزشکی ایلام گفت: 50 مورد نمونه برداری از فرآورده های خام دامی و 51 مورد از متخلفین بهداشتی به مراجع قضایی معرفی و 16 واحد پلمپ شد.

پورنجف افزود: در طول دو ماه اخیر در کشتارگاه های دام و طیور استان ایلام تحت نظارت شبانه روزی بازرسان و بهداشتی و ناظرین شرعی تعداد 7 هزار و 477 رأس دام سبک و 1200 رأس دام سنگین و بیش از یک میلیون قطعه طیور با نظارت دقیق کارشناسان دامپزشکی مورد بازرسی بهداشتی قبل و پس از کشتار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 28 تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در ایلام

کشف 28 تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در ایلام