مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 20:222022-05-10اقتصادي

به دنبال خودکفایی در تولید کاغذ هستیم


وزیر ارشاد در افتتاحیه سی وسومین نمایشگاه کتاب با اشاره به حضور32کشور در نمایشگاه کتاب گفت: به دنبال خودکفایی در تولید کاغذ و حل مشکل ناشران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتلاش کردیم تا به صورت مشروط مجوز برگزاری را اخذ کنیم و خدا را شاکریم که در حال حاضر بیماری به ضعیف ترین وضعیت خود در آمده است.

وی با اشاره به اختصاص 90 هزار متر مربع فضا برای برگزاری سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: امسال از تمامی فضاهای مسقف مصلی استفاده شده است.

اسماعیلی افزود: یک میلیون و 350 هزار جلد کتاب در سال گذشته در نمایشگاه مجازی به فروش رسیده است؛ همچنین از دو هزار و 900 روستا و هزار و 200 شهر خریدار کتاب داشتیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امسال در کنار برگزاری حضوری، سامانه فروش مجازی نیز فعال است و فرصت مطلوبی برای خرید کتاب برای شهرستانی ها فراهم شده است.

اسماعیلی افزود: با همکاری شرکت پست، تحویل کتاب در درب منزل انجام می شود تا با این اقدامات به تحقق شعار فرهنگی نزدیک تر شویم.

وزیر ارشاد با اشاره به حضور ناشران و مهمانانی از 32 کشور در این نمایشگاه گفت: نمایشگاه کتاب فرصت گسترش دوستی ها و مودت است و در این نمایشگاه به شکل برجسته ای ترجمه آثار ایرانی به زبان های دیگر تدارک دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال خودکفایی در تولید کاغذ هستیم

به دنبال خودکفایی در تولید کاغذ هستیم