مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 20:572022-05-10سياسي

بیست و هشتمین کنگره خانگی شعر در اراک برگزار می شود


دبیر بیست و هشتمین کنگره خانگی شعر گفت: یک دهه از کنگره خانگی شعر می گذرد و امسال برای چهارمین بار این کنگره در استان مرکزی برگزار می شود.

- ، محمدرضا ناصری عصر سه شنبه با اشاره به فلسفه به وجود آمدن کنگره خانگی شعر اظهار کرد: بعد از انقلاب اتفاقات بزرگی در حوزه شعر افتاد و نگاه های خاصی به شعر آیینی و اهل بیت (ع) شد.

وی ادامه داد: تاکنون نهادهای مختلف با همکاری شاعران آیینی کشور کنگره های شعر زیادی برگزار کردند و تلاش کرده اند که قدمی در راه نشر معارف اهل بیت (ع) بردارند و شعر آیینی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

دبیر بیست و هشتمین کنگره خانگی شعر افزود: در مدتی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد شعرای بزرگی پا به عرصه گذاشتند و در حوزه شعر فعالیت کردند که مهدی رحیمی از شعرای شهر دلیجان یکی از کسانی است که در اوایل دهه 90 همراه با چند نفر از دوستان شاعر آیینی تصمیم گرفته اند که برنامه ای با عنوان کنگره خانگی شعر برگزار کند.

ناصری با اشاره به استقبال از کنگره شعر گفت: امسال به بیست و هشتمین کنگره خانگی شعر رسیدیم و هر کنگره با موضوع مخصوص خودش و با فراخوان شعر و حضور شاعرانی از سراسر کشور برگزار می شود.

وی بیان کرد: وجه تسمیه کنگره خانگی شعر به دلیل مردمی بودن این کار است و نگاه شاعرانگی شعر اهل بیت (ع) را از بحث مالی فاصله می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست و هشتمین کنگره خانگی شعر در اراک برگزار می شود

بیست و هشتمین کنگره خانگی شعر در اراک برگزار می شود