مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 اردیبهشت 1401 ساعت 21:072022-05-10فرهنگي

وجه بارز شخصیت هنری استاد محمدعلی عباسی آزادگی و حریت اوست


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: وجه بارز شخصیت هنری استاد محمدعلی عباسی آزادگی و حریت اوست و شایسته است نمایشگاه هایی از آثار نقاشی وی در معرض دید عموم قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین بزرگداشت استاد محمدعلی عباسی عصر سه شنبه در قطعه 31 آرامستان اراک با حضور خانواده ایشان و جمعی از اهالی فرهنگ و اصحاب رسانه برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در این مراسم ضمن عرض تسلیت به همسر و خانواده استاد محمدعلی عباسی با دوستداران این استاد ابراز همدردی کرد و با بیان ویژگی ها و خصایل فردی و اجتماعی این هنرمند فقید، آزادگی و حریت وی را مورد تمجید قرار داد.

دلشادی ضمن تجلیل از مقام هنری این استاد نقاشی، عشق او به امام راحل و انقلاب اسلامی را به عنوان یکی از ویژگی های شخصیتی او برشمرد و افزود: مهر و محبت به اهل بیت (ع) در قلب او می جوشید و این محبت در آثار او نمایان است.

شایسته است نمایشگاه هایی از آثار نقاشی او در معرض دید هنرمندان و عموم قرار گیرد و نگارخانه و فضاهایی در شهر اراک به نام این استاد مزین شود.

وی در پایان ضمن آرزوی رحمت و مغفرت برای استاد محمدعلی عباسی، از این هنرمند متعهد به عنوان سرمشقی برای هنرمندان تجسمی استان مرکزی یاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجه بارز شخصیت هنری استاد محمدعلی عباسی آزادگی و حریت اوست

وجه بارز شخصیت هنری استاد محمدعلی عباسی آزادگی و حریت اوست