مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 07:122022-05-11اقتصادي

جریمه عدم درج قیمت کالا و خدمات افزایش یافت


وزیر دادگستری با اعلام اینکه جریمه عدم درج قیمت کالا و خدمات به 10 میلیون تومان افزایش یافته است، گفت: واحدهای صنفی یا تولیدکنندگان حق ندارند خودسرانه قیمت کالا و خدمات را افزایش دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، امین حسین رحیمی در گفت وگو با بخش خبر 21 اظهار داشت: اقدام دولت در مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اقدامی است که همه کارشناسان بر آن تاکید دارند و معتقدند که اصلاح پرداخت ارز ترجیحی، اصلاح اساسی در اقتصاد است اما کمتر کسی جرات می کرد این طرح مهم را اجر کند که به حمدالله دولت تصمیم دارد با کمک مردم آن را اجرا کند.

وی ادامه داد: ممکن است در اجرای این طرح افراد سودجو قصد نابسامانی داشته باشند که سازمان تعزیرات حکومتی مخصوصاً با اختیارات جدیدی که از مراجع ذی صلاح به آن واگذار شده با این تخلفات به طور جدی برخورد خواهد کرد.

وزیر دادگستری درباره اختیارات جدید سازمان تعزیرات حکومتی، اظهار داشت: قبلاً جریمه ها بازدارنده نبود، به عنوان مثال جریمه عدم درج قیمت کالا و خدمات که همه فروشندگان موظف به درج آن هستند زیر 100 هزار تومان بود که بعضاً متخلفین حاضر بودند جریمه را پرداخت و سپس از طریق دریافتی از مردم آن را جبران کنند اما با اختیاراتی که داده شده این جریمه به 10 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه عدم درج قیمت کالا و خدمات افزایش یافت

جریمه عدم درج قیمت کالا و خدمات افزایش یافت