مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 07:222022-05-11اجتماعي

حذف سقف بیمه درمانی محیط بانان/ حذف سقف بیمه درمانی محیط بانان


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور گفت: تلاش می کنیم سهمیه استخدام 500 نیروی محیط بان را در سال جاری دریافت کنیم.

- سرهنگ جمشید محبت خانی در گفت وگو با خبرنگار در اصفهان اظهار داشت: سازمان محیط زیست سهمیه استخدام 250 نفر محیط بان را در سال دارد که پس از دریافت مجوز، طرح تقسیم نیروهای جدید را هر استان با توجه به جمعیت محیط بانان و چارت سازمانی خود مشخص می کند.

وی افزود: با توجه به اینکه سال گذشته سهمیه استخدامی ما ابلاغ نشد، امسال درخواست کردیم و تلاش می کنیم که سهمیه سال گذشته و امسال را که 500 نفر نیرو می شود همزمان دریافت کنیم و بتوانیم استخدام این تعداد محیط بان را با دریافت سهمیه سال های 1400 و 1401 با هم انجام دهیم.

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست کشور همچنین به موضوع بیمه کارکنان سازمان محیط زیست در حوزه محیط بانی اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم که محیط بانان و خانواده های آنان همواره سلامت باشند و به لحاظ مباحث مالی در این باره نگرانی نداشته باشند با وجود این امسال شرایط بیمه درمانی این قشر نسبت به سال گذشته بهتر شده و برخی موارد از جمله هزینه های بیمارستانی و … برای آنان بدون سقف است.

سرهنگ محبت خانی ابراز داشت: سال های پیش در زمینه بیمه درمانی مشکلاتی را شاهد بودیم و برای مثال سقف تعهدات بیمه برای برخی موارد بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف سقف بیمه درمانی محیط بانان/ حذف سقف بیمه درمانی محیط بانان

حذف سقف بیمه درمانی محیط بانان/ حذف سقف بیمه درمانی محیط بانان