مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 07:272022-05-11ورزشي

ورزشکار دیری قهرمان جهان شد/کسب 3 مدال و جابجایی رکورد دو با مانع


علی قاسمی ورزشکار دیری در چهاردهمین دوره المپیاد آتش نشانان جهان موفق به کسب سه مدال و جابجایی رکورد دو 400 متر با مانع شد.

- علی قاسمی در حاشیه مراسم استقبال از وی در بازگشت از مسابقات المپیاد آتش نشانان جهان در گفت وگو با خبرنگار با مهر، اظهار داشت: تیم ملی ایران در چهاردهمین دوره المپیاد آتش نشانان جهان که به میزبانی کشور پرتغال و در شهر لیسبون برگزار شد، با 16 شرکت کننده در این مسابقات حضور داشت.

دونده ملی پوش دیری افزود: بنده نیز در این مسابقات در سه رشته مختلف دو و میدانی شامل دو 400 با مانع، چهار در 100 متر امدادی و پرش ارتفاع به ترتیب مدال طلا، نقره و برنز کسب کردم و همچنین موفق شدم رکورد 400 متر با مانع مسابقات را جابجا کنم.

وی با بیان اینکه از سال 85 تاکنون عضو تیم ملی هستم، ادامه داد: در سال های 2017، 2018و 2022 میلادی توانسته ام مدال های مختلف جهانی برای کشورم کسب کنم.

قاسمی مهم ترین دغدغه خود را حمایت های مالی دانست و تاکید کرد: ورزشکاری که به سطح تیم ملی می رسد هزینه های زیادی مانند هزینه مربی، وسایل ورزشی و سایر هزینه های جانبی دارد که انتظار می رود مسئولین در این زمینه یاریگر ورزشکاران باشند.

وی عنوان کرد: در این سال هایی که عضو تیم ملی بوده ام آن طور که باید از سوی مسئولان حمایتی نشده ام، اما خوشبختانه امسال فرماندار شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزشکار دیری قهرمان جهان شد/کسب 3 مدال و جابجایی رکورد دو با مانع

ورزشکار دیری قهرمان جهان شد/کسب 3 مدال و جابجایی رکورد دو با مانع