مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 07:322022-05-11ورزشي

حسین زاده: هر 8 فرنگی کار ناشنوای ایران در المپیک شانس مدال دارند


در ادامه بازی های المپیک ناشنوایان که در شهر کاشیاس دوسول برزیل در حال برگزاری است، پنج فرنگی کار سه شنبه 20 اردیبهشت به فینال این رقابت ها راه یافتند که نتیجه ای تاریخی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، همت الله حسین زاده سرپرست تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران در برزیل، در ادامه بازی های المپیک ناشنوایان درباره عملکرد فرنگی کاران ناشنوای کشورمان در اوزان مختلف به خبرنگار ما گفت: خوشبختانه در پایان رقابت های روز نخست، هر 8 کشتی گیر ایران شانس مدال دارند که این نتیجه ای بی سابقه است و نشان دهنده زحمات بی شائبه کادرفنی، حمایت قاطع فدراسیون و تلاش مستمر کشتی گیران عزیز ناشنواست.

آنها مزد تمرین های سخت و شبانه روزی خود را در المپیک گرفتند.

حسین زاده افزود: امیدواریم تیم کشتی آزاد ایران هم در این رقابت ها بدرخشد و کارنامه ای تاریخی برای ورزش ناشنوایان ایران برجای بگذارد تا رشته پرافتخار کشتی، در جدول مدال های کاروان ایران در المپیک 2022 برزیل، سهم خود را به بهترین شکل ادا کند.

نتایج روز نخست کشتی فرنگی ایران در المپیک ناشنوایان در این رقابت ها شیرزاد مهکی فرنگی کار وزن 82 کیلوگرم در دور اول استراحت داشت، دور دوم 9 بر 1 نماینده هند را شکست داد، اما در دور سوم برابر حریفی از ترکیه دیدار را 5 بر 2 واگذار کرد و از راهیابی به فینال بازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین زاده: هر 8 فرنگی کار ناشنوای ایران در المپیک شانس مدال دارند

حسین زاده: هر 8 فرنگی کار ناشنوای ایران در المپیک شانس مدال دارند