مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-05-11اقتصادي

زباله گردی در اهواز، «خانوادگی» شده است


رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به فعالیت حدود 3 هزار زباله گرد در شهر اهواز، گفت: زباله گردی در اهواز و بعضا مافیایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، احمد سراج در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اکثر کلانشهرهای کشور در وضعیت پسماند و زباله و از نظر بهداشت عمومی، نظافت شهری و تفکیک زباله از مبداء به نقطه ایمنی رسیده اند و بازیافت زباله نیز در برخی شهرها انجام می شود.

وی افزود: در اهواز روزانه 700 تن زباله تولید می شود که این حجم در سایت صفیره دفن می شود؛ البته بخش زیادی از پسماند خشک که قابل بازیافت است از درب منازل توسط زباله گردها جمع آوری می شود.

مافیای پشت زباله گردها، انبارهای ضایعاتی غیرمجاز هستند رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: تخمین زده می شود حدود 3 هزار زباله گرد در اهواز وجود داشته باشد که فعالیت این تعداد زباله گرد، مخاطرات بهداشتی و امنیت اجتماعی را با خود به همراه دارد و فضای نامناسب شهری را رقم می زند.

وی با اشاره به زباله گردی کودکان و زنان، تصریح کرد: سن بسیاری از زباله گردها کمتر از سن قانونی است و برخی کمتر از 15 سال دارند.

زباله گردی در اهواز، خانوادگی و بعضا مافیایی شده است و مافیای پشت این زباله گردها نیز عقبه های انبارهای ضایعاتی غیرمجاز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله گردی در اهواز، «خانوادگی» شده است

زباله گردی در اهواز، «خانوادگی» شده است