مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 08:022022-05-11فرهنگي

«چله مهدویت» در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی الگو قرار داده شود


اسماعیلی باتأکید براینکه مهدویت دارای ظرفیت هایی برای تولید آثار فرهنگی و هنری است،گفت: عهدواره سراسری چله مهدویت یک برنامه ابتکاری است که باید دروزارت ارشاد الگوی فعالیت ها قرار داده شود.

- ، اختتامیه نخستین عهدواره سراسری چله مهدویت با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه هنری برگزار شد.

در ابتدا محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درآیین اختتامیه نخستین عهدواره سراسری چله مهدویت بابیان اینکه موضوع مهدویت و نگاه آرمانشهر در همه جوامع بشری دنبال می شود، اظهار داشت: نگاه آرمانشهر در همه ادیان وجود دارد و امتیاز ویژه و منحصربه فرد آن در مکتب تشیع است.

وی نزول رحمت را از برکات انتظار برای ظهور حضرت مهدی (عج) دانست و افزود: زمینه سازی برای ظهور اسباب نزول رحمت و برکاتی را برای جامعه بشری به همراه خواهد داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: مجموعه ادعیه بسیاری برای ارتباط با امام زمان (عج) وارد شده است که توصیفات زیبایی را درباره این وجود نازنین و مبارک دارد که نمونه آن ها دعای ندبه با عبارات زیبا و دلنشین است که مثال یک راز و نیاز عاشقانه در وصف معشوق است.

اسماعیلی تأکید کرد: از برکات بزرگ انقلاب اسلامی این بود که اندیشه مهدویت این تفکر دینی را در جامعه بشری امروز به عنوان یک تفکر مهم مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چله مهدویت» در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی الگو قرار داده شود

«چله مهدویت» در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی الگو قرار داده شود