مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 08:122022-05-11بين الملل

ایران و معکوس سازی کارزار فشار حداکثری علیه آمریکا


گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ انستیتو لاوی استرالیا در گزارشی، ضمن پرداختن به آخرین روند مرتبط با تحولات مذاکرات اتمی وین، به طور خاص به این نکته اشاره دارد که بر خلاف جو سازی های منابع غربی، - انستیتو لاوی استرالیا در گزارشی می نویسد: فرسایشی شدن مذاکرات اتمی ایران به طور خاص موجب شد تا عملکرد بدِ دولت بایدن در مساله افغانستان (عقب نشینی از این کشور)، و اوج گیری سطح انتقادات از رویکرد های بایدن در عرصه سیاست خارجی آمریکا، به نوعی به معادله اتمی ایران نیز سرایت کند.

در واقع، شکست بایدن در این زمینه ها سبب شد تا سخت گیری ها بر وی و دولتش جهت تعامل اتمی سازنده با تهران به شدت افزایش یابد و روند مذاکرات تا حد زیادی فرسایشی و بی اثر شود.

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ انستیتو لاوی استرالیا در گزارشی، ضمن پرداختن به آخرین روند مرتبط با تحولات مذاکرات اتمی وین، به طور خاص به این نکته اشاره دارد که بر خلاف جو سازی های منابع غربی، اکنون این ایران است که در واکنش به رویه های غیرسازنده آمریکا، در حال اِعمال نوعی کارزار فشار حداکثری علیه واشینگتن، با هدف استیفای حقوق و منافع کشورمان است.

انستیتو لاوی به طور خاص، فرسایشی شدن روند مذاکرات وین را به ضرر آمریکا دانسته و آن را موجب تقویت موضع ایران ارزیابی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران و معکوس سازی کارزار فشار حداکثری علیه آمریکا

ایران و معکوس سازی کارزار فشار حداکثری علیه آمریکا