مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-11سياسي

مسئول باید مطالبه گر باشد


امام جمعه اشکنان بر لزوم مطالبه گری مسئولان تاکید کرد و گفت: مسئولان باید مسائل را از مقامات بالادستی خود همواره مطالبه کنند.

- ، حجت الاسلام علی صفری عصر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه بخشدار اشکنان اظهار داشت: بخشدار جدید اشکنان باید مطالبه گر و پاسخگو باشد.

وی گفت: یکی از عوامل گسترش و توسعه گرایش های دینی و مذهبی در میان آحاد جامعه، قرار گرفتن در صراط هدایت و تربیت ائمه است که نتیجه آن استقرار این نوع حکومت و نظام دینی و آسمانی است.

وی تصریح کرد: حکومت مبتنی بر دین زیباترین نوع نظام است که می تواند جامعه را به فضائل اخلاقی، انسانی و ایمانی آراسته و دعوت کند و نظام ما از این مهم مستثنی نیست.

حجت الاسلام صفری با اشاره به اینکه گسترش فرهنگ انسانی و توسعه ارزش های دینی در جوامع بشری محصول استقرار یک نظام ارزشی است اظهار داشت: علما وارث انبیا هستند و فقط در حوزه علم و دانش صاحب نظر نیستند و ما باید به تکلیف الهی مان که امام تبیین کرده است حرکت کنیم.

وی گفت : از خدمات جناب آقای اکبری فرد در دوران سرپرستی بخشداری این بخش تشکر و قدردانی می کنم، و انتصاب جناب آقای علیمرادپور را تبریک عرض می کنم و امید است قدم های ارزشمند و مؤثری بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول باید مطالبه گر باشد

مسئول باید مطالبه گر باشد