مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 08:372022-05-11اجتماعي

170 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل هستند


رییس مرکز سنجش و پایش آموزش و پرورش گفت: 170 هزار دانش آموز مقاطع اول همچنان بازمانده از تحصیل در کشور وجود دارد که دنبال شناسایی و بازگرداندن آن ها با طرح های میدانی هستیم.

- ، در حاشیه سفر یک روزه به استان سمنان با بیان اینکه در سال تحصیلی 01-1400 متأسفانه با پایشی که صورت گرفت متوجه بازماندگی 210 هزار دانش آموز فقط در مقطع اول در سراسر کشور بودیم، تاکید کرد: سیاست آموزش و پرورش ابتدا شناسایی این دانش آموزان بود.

وی با بیان اینکه بعد از شناسایی دانش آموزان اقدام به جذب این افراد در دستور کار قرار گرفت، تاکید داشت: با تلاش های صورت گرفته توانستیم شاهد بازگشت 39 هزار دانش آموز به فضاهای تحصیلی باشیم و تلاش برای بازگرداندن مابقی نیز ادامه دارد.

رییس مرکز سنجش و پایش آموزش و پرورش با بیان اینکه علی رغم همه تلاش ها همچنان 170 هزار دانش آموز دیگر ما بازمانده از تحصیل هستند، افزود: این بازماندگی دلایل مختلفی دارد اما متأسفانه باید گفت شرایط کرونایی آن را تشدید و کار وزارت آموزش و پرورش را دشوار کرد.

زارعی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا شرایط را برای بازگشت دانش آموزان بازمانده مهیا سازیم، گفت: طرح هایی در این زمینه وجود دارد که یکی از مهمترین آنها تلاش میدانی مدیران آموزشگاه ها در شهرها و روستاهای کشور و شناسایی دانش آموزان بازمانده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل هستند

170 هزار دانش آموز بازمانده از تحصیل هستند