مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 08:372022-05-11ورزشي

تیم هندبال سپاهان از همه لحاظ نسبت به شهید شاملی برتری دارد


سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان گفت: دو بازی با تیم شهید شاملی کازرون داریم که امیدوارم بازی های خوبی باشد، به نظرم از همه لحاظ تیم سپاهان برتر است و تلاش می کنیم این برتری در زمین نشان داده شود.

- اعظم قینانی، سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان، در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس اصفهان در خصوص مرحله مقدماتی لیگ برتر هندبال بانوان اظهار داشت: لیگ برتر امسال به دلیل شرایط تیم ملی خیلی طولانی شده است، از پنجم آبان ماه شروع شده و بیستم اردیبهشت مرحله پلی آف شروع می شود، امیدوارم انتهای لیگ قهرمانی سپاهان باشد.

وی در خصوص کیفیت لیگ هندبال بانوان بیان داشت: هر چیزی زمان بر می شود حالت فرسایشی پیدا می کند، دور برگشت خیلی بهتر از دور رفت بود، همه تیم ها بهتر بودند، یک فاصله تقریبا سه ماهه افتاده بود، هفته اول بازیکنان کیفیت لازم را نداشتند ولی دور دوم بهتر شده بودند.

قینانی با اشاره به عملکرد تیم هندبال بانوان سپاهان در لیگ برتر امسال، ادامه داد: با توجه به این که تیم فراز و نشیب هایی داشته، یک بازیکن ملی پوش از تیم ما به دلیل شرکت در مسابقات جهانی جدا شد، سه آسیب دیدگی منجر به عمل داشتیم، در حال حاضر تیم هم از لحاظ روحی و هم جسمانی خیلی خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم هندبال سپاهان از همه لحاظ نسبت به شهید شاملی برتری دارد

تیم هندبال سپاهان از همه لحاظ نسبت به شهید شاملی برتری دارد