مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 08:472022-05-11ورزشي

گام محکم شهدای رزکان برای صعود به لیگ دسته یک


گل دقیقه نودی شایان غلامی فوتبالیست تیم شهدای رزکان البرز مقابل تیم اسلامشهر، البرز را برای صعود به مرحله بعد امیدوارتر کرد، امروز تیم شهدای رزکان با 39 امتیاز رده سوم قرار دارند.

- محسن کریمی رزکانی، سرمربی تیم شهدای رزکان البرز، در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، در خصوص کسب موفقیت در آخرین بازی خود، گفت: در ابتدا بابت این پیروزی شیرین خدا رو شاکر هستیم توانستیم امتیاز  بسیار سخت در یک بازی پایاپای به دست آوریم.

وی در خصوص بازی مقابل تیم شهید اورگی اسلامشهر، ادامه داد: نیمه اول چندین موقعیت صددرصدی ازدست دادیم چرا که دو بار تیرک دروازه به لرزه در آمد و در به ثمر رسیدن گل ناکام ماندیم ولی امیدوارانه تا دقیقه نود با برنامه پیش رفتیم و ایمان داشتیم که به این تیم گل خواهیم زد.

سرمربی تیم شهدای رزکان اضافه کرد: تیم حریف با آمار کمترین گل خورده امسال یکی از بهترین خط دفاعی لیگ دارد و تا امروز در زمین خود متحمل شکست نشده بود.

وی با بیان اینکه امروز یکی از بهترین گل های لیگ به ثمر رسید، افزود: با تعویض ها سعی کردیم سیستم بازی عوض کنیم تا به گل دست پیدا کنیم، شایان غلامی مثل همیشه یکی از گل های حساس به ثمر رساند که در حد لیگ برتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام محکم شهدای رزکان برای صعود به لیگ دسته یک

گام محکم شهدای رزکان برای صعود به لیگ دسته یک