مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 08:472022-05-11سياسي

اولویت شهرداری یزد تجهیز شدن در برابر بحرانها باشد


عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به کمبود تجهیزات در پیشگیری و مقابله با بحران گفت: اولویت مدیریت شهری تامین این تجهیزات باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، فاطمه زارع صبح امروز در نشست کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: یکی از مشکلات بسیار جدی که در ارتباط با بحران ها در سطح شهر یزد وجود دارد بحث نظارت است.

وی با بیان این که هنگام وقوع سیل و پس از آن در برخی از محلات مشارکت مردم بسیار خوب بود و کمک خاصی به نیروهای شهرداری می کردند، افزود: از مهمترین مسائل در ارتباط با مدیریت بحران، اهمیت توجه به عملیات روانی است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با تاکید بر این که متاسفانه تجهیزات شهرداری یزد در مقابله با بحران کم است گفت: لازم است تجهیزات لازم در این زمینه تامین شود و برای این منظور هم پیگیری از مسئولان کشوری باید افزایش یابد.

زارع تصریح کرد: چرا وقتی مسئولان ارشد دولت برای بررسی خسارت به یزد مراجعه می کنند آن ها را به نقاطی می بریم که مشکل کمی داشته باشد؛ چرا آنها را به نقاطی نمی بریم که تمام زندگی مردم نابود شده است؛ مسئولان باید خسارت های ایجاد شده را ببینند و برای جبران خسارت آن اقدام کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که اولویت اول شهرداری برای مقابله با بحران ها باید خرید تجهیزات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت شهرداری یزد تجهیز شدن در برابر بحرانها باشد

اولویت شهرداری یزد تجهیز شدن در برابر بحرانها باشد