مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-05-11سياسي

طرح شفافیت قوای سه گانه برخلاف قانون اساسی است / این طرح به جایی نمی رسد


نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بعید است طرح شفافیت قوای سه گانه نتیجه ای داشته باشد و به جایی برسد چرا که با اصول قانون اساسی در تضاد است.

- ، مهرداد ویس کرمی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه های اجرایی و سایر نهادها اظهار داشت: مسائل محرمانه فقط منحصر به موارد نظامی نیست و امنیت مسائل قضایی هم بسیار زیاد است و باید از آن صیانت شود.

وی بیان کرد: سوال ما آن است که امروز موشک های اوکراین تعیین کننده است یا روغن و غلات اوکراین در جنگ تعیین کننده است؟ ذخایر استراتژیک یک کشور هم اهمیت زیادی دارد و باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شفافیت آرای نمایندگان و آن چیزی که به شفافیت مجلس بازمی گردد به دو سوم آرای نمایندگان نیاز دارد اما شفافیت دستگاه ها و قوای دیگر نیازمند نصف به علاوه یک رأی است.

ویس کرمی با تاکید بر اینکه کل طرح شفافیت قوای سه گانه نمایش شفافیت است، گفت: این طرح با بسیاری از اصول قانون اساسی در تضاد است و بنده معتقدم به نتیجه نمی رسد و از آنجایی که برخلاف شرع و قانون اساسی است، بعید است به جایی برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شفافیت قوای سه گانه برخلاف قانون اساسی است / این طرح به جایی نمی رسد

طرح شفافیت قوای سه گانه برخلاف قانون اساسی است / این طرح به جایی نمی رسد