مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-11بين الملل

اوکراین ویرانه شد اما روسیه بازنده است


یک کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه جنگ اوکراین برنده ای ندارد و تمامی طرف ها از وقوع چنین منازعه ای متضرر شده اند، می گوید: روسیه تاکنون به اهداف مورد نظر خود در جنگ اوکراین نرسیده است و با توجه به هزینه زیادی که برای این جنگ خواهد پرداخت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، رضا ذبیحی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا درباره تبعات جنگ اوکراین و اثرات آن بر نظام بین الملل و کشورهای درگیر در این جنگ گفت: اوکراین طی نزدیک به سه ماه جنگ تبدیل به یک کشور ویرانه شده است و این یعنی مردم و دولت اوکراین از بزرگترین خسارت دیدگان این جنگ محسوب می شوند.

این کارشناس مسائل بین الملل اظهار کرد: کشورهای غربی و به ویژه اروپایی ها با وقوع این جنگ به شدت تحت تاثیر قرار گرفته اند.

ورود خیل آوارگان به کشورهای همسایه اوکراین و تبعات این جنگ بر وضعیت بازار انرژی از جمله دفعی ترین نتایج این جنگ برای کشورهای اروپایی است.

این استاد روابط بین الملل دانشگاه افزود: روسیه با به راه انداختن جنگ اوکراین ریسک بزرگی انجام داد، بطوری که پس از گذشت نزدیک به سه ماه از این جنگ مشخص شده است که با رسیدن به اهداف خود در جنگ اوکراین فاصله زیادی دارد.

ذبیحی ادامه داد: کشورهای اروپایی و غربی علیرغم تبعات قابل توجهی که برایشان خواهد داشت، در حال حاضر قصد دارند برای به صفر رساندن صادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین ویرانه شد اما روسیه بازنده است

اوکراین ویرانه شد اما روسیه بازنده است