مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-11اقتصادي

برنامه های وزارت بهداشت برای افزایش جمعیت/ حمایت از زوجین نابارور


معاونان بهداشت و درمان وزارت بهداشت، به تشریح برنامه های این وزارتخانه در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در نشست خبری که روز چهارشنبه برگزار شد، معاونان بهداشت و درمان وزارت بهداشت، به تشریح برنامه های قرارگاه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در وزارت بهداشت تشکیل شده است، پرداختند.

در ابتدا کمال حیدری معاون بهداشت وزارت بهداشت درخصوص اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: 60 درصد از این قانون بر عهده وزارت بهداشت گذاشته شده که 25 درصد از آن نیز مربوط به معاونت بهداشت است که بر اساس آن برنامه هایی را برای اجرا در نظر گرفته است.

وی تاکید کرد: یکی از دغدغه های جدی نظام وظیفه جمعیت است و با توجه به اینکه میزان رشد جمعیت و فرزندآوری پایین است امسال وزارت بهداشت به صورت ویژه به این موضوع پرداخته و ستاد ملی جمعیت نیز این موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: همچنین از آذرماه قرارگاهی در این خصوص تشکیل شده و برنامه هایی را نیز برای اجرا در نظر گرفته ایم با.

به گفته وی، پیشگیری و تشخیص زودرس ناباروری آموزش های پیش از ازدواج حمایت از مادران باردار و شیرده بی بضاعت و صاحب فرزند تسهیلات خدمات زایمان در ترویج زایمان طبیعی از جمله برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های وزارت بهداشت برای افزایش جمعیت/ حمایت از زوجین نابارور

برنامه های وزارت بهداشت برای افزایش جمعیت/ حمایت از زوجین نابارور