مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 09:172022-05-11پزشكي

طرح سلامت محله و پرونده الکترونیک در مازندران اجرا می شود


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بازنگری در طرح پزشک خانواده شهری را لازم دانست گفت: طرح سلامت محله و پرونده الکترونیک سطح یک در استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدست از کار نکشیدند.

وی به طرح پزشک خانواده اشاره و اضافه کرد: پزشک خانواده شهری در دو استان مازندران و فارس اجرا شد و دسترسی به پزشک در سطح یک، جلوگیری از ارجاع های بی مورد و کاهش هزینه های سلامت از جمله اهداف است.

وی بازنگری اساسی در طرح پزشک خانواده را ضروری دانست و گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه برنامه پزشک خانواده شهری دراستان تغییر می کند و طرح سلامت محله و پرونده الکترونیک در سطح یک عملیاتی می شود.

علیپور با اشاره به اینکه نظرسنجی از مردم را شروع کردیم، گفت: در این طرح کلیه خدمات، مراقبت ها در سطح یک نظرسنجی می شود و هفته آینده از این طرح رونمایی می شود.

معاون بهداشتی علوم پزشکی مازندران یادآور شد: امیدواریم با تحولی که ماه های آینده در پزشک خانواده شاهد خواهیم بود به اهداف دست یابیم.

وی پسماندهای عفونی را از دیگر دغدغه ها ذکر کرد و گفت: در گذشته نظامی برای جمع آوری پسماندهای عفونی در مراکز غیربیمارستانی تهیه شد و در بیمارستان تمامی زباله های بی خطرسازی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سلامت محله و پرونده الکترونیک در مازندران اجرا می شود

طرح سلامت محله و پرونده الکترونیک در مازندران اجرا می شود