مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 09:272022-05-11بين الملل

هشدار وزیر خارجه اردن درباره خطرات اقدامات تل آویو


وزیر خارجه اردن با اشاره به نبودن افقی برای تحقق صلح فراگیر و عادلانه، تأکید کرد که وضعیت کنونی در سایه اقدامات رژیم موقت صهیونیستی واقعا خطرناک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، أیمن الصفدی وزیر خارجه اردن گفت که عبدالله دوم شاه اردن در واشنگتن روابط دوجانبه و مسائل منطقه ای از جمله مسئله فلسطین را بررسی خواهد کرد.

الصفدی در مصاحبه با کانال اردنی المملکه گفت: پیام روشن است و آن اینکه تداوم وضعیت کنونی در سایه نبودن افقی برای تحقق صلح فراگیر و عادلانه غیرممکن است همچنانکه اردن دائما تأکید می کند که تنها راه، راه حل دو دولتی و تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس اشغالی در مرزهای چهارم ژوئن 1967 است.

وی تأکید کرد که وضعیت کنونی در سایه نبودن افق سیاسی واقعا خطرناک است و اقدامات اسراییل نیز راه حل دولتی و تمامی فرصت های تحقق صلح فراگیر را تضعیف می کند.

وزیر خارجه اردن همچنین گفت که گفت وگوی شفاف و روشنی با مسئولان آمریکایی درباره ضرورت انجام تلاش هایی جهت ایجاد افق سیاسی واقعی صورت خواهد گرفت و درباره اوضاع قدس نیز پیش از ماه رمضان اردن تلاش های زیادی برای ممانعت از اقدامات تحریک آمیز اسراییل انجام داد اما دیدیم که در ماه مبارک رمضان تجاوزات اسراییل باعث ملتهب شدن اوضاع و انفجار خشونت ها شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار وزیر خارجه اردن درباره خطرات اقدامات تل آویو

هشدار وزیر خارجه اردن درباره خطرات اقدامات تل آویو