مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 10:122022-05-11اقتصادي

احتکار و گرانفروشی در شهرری با برخورد جدی همراه خواهد بود


فرماندار ویژه ری با اشاره به تفویض اختیارات لازم به دستگاه های نظارتی و قضایی برای مبارزه با گرانفروشی گفت: احتکار و گرانفروشی در شهرری با برخورد جدی همراه خواهد بود.

- ، حمید زمانی صبح چهارشنبه در همایش تجلیل از شوراهای اسلامی بخش کهریزک اظهار داشت: در این شرایط باید چند هفته پیش رو را برای رصد و کنترل بازار و جلوگیری از فعالیت اخلاگران در اقتصاد با جدیت فعال بود.

وی افزود: تمام اختیارات لازم به دستگاه قضا و سازمان های نظارتی برای برخورد جدی با احتکار، گران فروشی و ایجاد اختلال تفویض شده است و بازرسان در محل کشف تخلف مختار به صدور و اجرای بلافاصله آن هستند.

زمانی خاطرنشان کرد: مطمئن هستیم که در کمتر از سه ماه آینده این اقدام جسورانه دولت تأثیر مثبت خود را در زندگی و معیشت مردم نشان خواهد داد و برای دستیابی به چنین نتیجه ای همه مسئولان در تمام جایگاه ها باید همکاری و همدلی لازم را داشته باشند.

معاون استاندار تهران اضافه کرد: در جراحی اقتصادی بزرگی که دولت آغاز کرده است با آنکه با تأخیر اطلاع رسانی و تبیین انجام گرفت، اما تمام اقدامات برای تأمین اقلام اساسی کشور انجام شده است.

زمانی ادامه داد: افتخار امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی کار با مردم و استمرار آن با تکیه بر آنان بود و شوراها تجلی بارز این مسئله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتکار و گرانفروشی در شهرری با برخورد جدی همراه خواهد بود

احتکار و گرانفروشی در شهرری با برخورد جدی همراه خواهد بود