مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-11سياسي

واکنش تهیه کننده «کتاب باز» به حواشی برنامه و شائبه حذف سروش صحت


محمدرضا رضاییان تهیه کننده «کتاب باز» از توقف «کتاب باز» توسط یکی از معاونت های صداوسیما و پیگیری ها برای ساخت این برنامه و همچنین مواضع رییس سازمان نوشت.

- محمدرضا رضاییان تهیه کننده کتاب باز از توقف کتاب باز توسط یکی از معاونت های صداوسیما و پیگیری ها برای ساخت این برنامه و همچنین مواضع رییس سازمان نوشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این برنامه حالا برای اولین بار محمدرضا رضاییان تهیه کننده کتاب باز یادداشتی را در صفحه شخصی خود به نگارش درآورده و پروسه ای که بر این برنامه در این مدت رفته را روایت کرده است.

متن این یادداشت را در زیر می خوانید.

بسم الله الرحمن الرحیم عید فطر سال هزار و چهارصد پس از پخش آخرین قسمت از فصل پنجم کتاب باز، بلافاصله جلسات اتاق فکر برای تولید فصل جدید آغاز و بعد از آن طرح برنامه تقدیم شبکه ٔ محترم نسیم شد.

در دوره مدیران سابق سازمان صدا و سیما، در حالی که مهیای مراحل اجرایی فصل جدید بودیم، شبکه از طرف یکی از معاونت های تلویزیون اعلام کرد: تولید فصل جدید کتاب باز فعلاً متوقف شود.

از آن زمان طی جلسات و پیگیری های متعدد برای حل و فصل موانع، علت توقف را جویا شدم و متأسفانه پس از گذشت چند ماه، چرایی این تصمیم برای حقیر روشن نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش تهیه کننده «کتاب باز» به حواشی برنامه و شائبه حذف سروش صحت

واکنش تهیه کننده «کتاب باز» به حواشی برنامه و شائبه حذف سروش صحت