مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-11اقتصادي

تورم به نفع سفته بازی و دلالان است


در حال حاضر بزرگ ترین خطای دولت این است که دارد سیاست های دولت قبلی و دولت آقای احمدی نژاد را به غلط و به نادرستی جلو می برد در حالی که باید بسترهای اقتصادی را درست کند و آن نهادهایی که باعث می شوند تولید رونق گیرد را درست هدایت کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مسعود دانشمند عضو اتاق بازرگانی تهران در گفتگو با نبض بازار، در پاسخ به این پرسش، برخی بر این باور هستند که اگر مذاکرات به نتیجه برسد قطع به یقین روی اقتصاد ما تاثیر خواهد داشت ولی زمان بر است و برخی بر این باور هستند که تاثیری به آن صورت ندارد چون اصل مدیریت است.

گفت: اگر مذاکرات به نتیجه برسد در کوتاه مدت می تواند شوک کوچکی را در بازار ارز ایجاد کند که البته باز هم به دلیل اینکه دولت تجربه لازم را در اداره اقتصاد ندارد از همان موقعیت هم نمی تواند نهایت استفاده را به نفع اقتصاد ببرد چون اجازه نمی دهند که نرخ ارز پایین آید و از اینکه اجازه ندهد نرخ ارز پایین بیاید یعنی منفعتی که می توانسته در اقتصاد انجام بدهد، مانع آن شده است.

امریکا و اروپا به دنبال ساقط کردن اقتصاد ایران هستند وی ادامه داد: اگر این مذاکرات به نتیجه برسد حتما ظرف یک یا دو سال آینده دوباره زیر آن میزنند و دوباره یک شوکی را به اقتصاد تحمیل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم به نفع سفته بازی و دلالان است

تورم به نفع سفته بازی و دلالان است