مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-05-11اجتماعي

سفیران سلامت نقش مهمی در ارتقا سلامت جامعه دارند


فرماندار سنندج با اشاره به اینکه دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت نقش تاثیرگذاری در جامعه دارند گفت: سفیران سلامت می توانند به ارتقا سلامت جامعه کمک کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسن عسکری در همایش تجلیل از فعلان حوزه سلامت با اشاره به تاثیرات آموزش و پرورش در نهادینه کردن فرهنگ سلامت اظهار کرد: امروز آموزش و پرورش به عنوان یکی از نهاهای تاثیرگذار در نهادینه کردن فرهنگ سلامت جامعه مورد توجه قرار گرفته در این راستا گسترش و ایجاد فضاهای ورزشی در کنار فضای آموزشی با هدف ایجاد تحرک و ورزش در دانش آموزان مورد توجه مسولان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت نقش تاثیرگذاری در جامعه دارند گفت: سفیران سلامت می توانند به ارتقا سلامت جامعه کمک کنند.

فرماندار سنندج به نظریه های علم جامعه شناسی اشاره کرد و گفت: از دیدگاه جامعه شناسی هر فردی در برابر هم نوعان خود مسولیت دارد و انجام مسولیت اجتماعی  موجب رشد و بالندگی جامعه می شود.

به گفته وی، دانش آموزان باید بدانند که رفتارهای روزانه آنها در ارتباطات اجتماعی و در مقابل دیگران تبعات مثبت یا منفی بدنبال دارد.

وی یادآورشد: اگر فردی بهداشت فردی را رعایت نکند این بی تفاوتی می تواند سلامت عمومی جامعه را تهدید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیران سلامت نقش مهمی در ارتقا سلامت جامعه دارند

سفیران سلامت نقش مهمی در ارتقا سلامت جامعه دارند