مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-05-11سياسي

اخلال در آسایش مردم خط قرمز دستگاه قضایی است


رییس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: اخلال در آسایش مردم و نا امنی برای جامعه به هیچ وجه پذیرفته نیست و خط قرمز دستگاه قضایی امنیت و آسایش مردم است.

- ، ناصر عتباتی صبح چهارشنبه در جلسه کنترل مجرمان حرفه ای و سابقه دار و خطرناک با تاکید بر اینکه با برهم زنندگان این امنیت در همه سطوح برخورد جدی و قاطع و بازدارنده صورت خواهد پذیرفت، افزود: تولید حفظ و ارتقا امنیت در استان در سایه تلاش های نهادهای انتظامی، امنیتی، قضایی رضایت بخش است و باید در تقویت این وضعیت تلاش مضاعف کرد.

وی با اشاره به اهمیت کنترل مجرمان حرفه ای خصوصاً اراذل و اوباش گفت: باید امر پیشگیری را در مقابله با اراذل و اوباش ملاک عمل قرار دهیم و از اقدامات بازدارنده و کنترلی در پیشگیری از جرایم احتمالی این افراد بهره بگیریم، خصوصاً جلوگیری از تشکیل باندهای اراذل و اوباش راهکار مناسب در پیشگیری از جرایم ارتکابی آنها است و باید برخوردهای انتظامی و قضایی در مراحل بعدی اقدامات مد نظر باشد و ضمن رصد مستمر اراذل و اوباش اقدامات قضایی و قانونی هم به موقع انجام گیرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی افزود: آن چیزی که مور مطالبه عمومی مردم هست مقابله و برخورد قاطع با اراذل و اوباش و نا امن کنندگان امنیت عمومی جامعه هست و دستگاه های قضایی، انتظامی و امنیتی با احترام کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلال در آسایش مردم خط قرمز دستگاه قضایی است

اخلال در آسایش مردم خط قرمز دستگاه قضایی است