مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-05-11سياسي

پیشگیری از ترک تحصیل دانش آموزان انفاق فرهنگی است


قائم مقام کمیته امداد استان قزوین گفت: پیشگیری از ترک تحصیل دانش آموزان نیازمند، انفاق فرهنگی است و لازم است با حمایت های مشاوره ای و مادی اجازه ندهیم فرزند نیازمندی به دلیل مسائل اقت - قزوین-قائم مقام کمیته امداد استان قزوین گفت: پیشگیری از ترک تحصیل دانش آموزان نیازمند، انفاق فرهنگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر حجت اله غلامی بیان کرد: رسالت کمیته امداد امام خمینی (ره) ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه و خدمت به محرومان است.

وی ادامه داد: رسالت امدادرسانی به نیازمندان و دستگیری از محرومان به ظاهر کاری ساده به نظر می رسد، ولی همین کار به ظار ساده، تأثیر بسیار مهمی در زندگی دنیا و آخرت فرد نیکوکار و فرد نیازمند دارد.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: خدمت به نیازمندان و دستگیری از محرومان با گذشته تفاوت هایی پیدا کرده است چراکه جنس فقر و شرایط جامعه دچار تحول شده و لازم است خدمت به نیازمندان و محرومان متناسب با سبک زندگی امروز به روزرسانی شود از این رو کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را برای این امر تدارک دیده است.

این مسئول افزود: یکی از حساسیت هایی که امروز در جامعه نسبت به موضوع فقر وجود دارد ضرورت بسترسازی برای پیشگیری از استمرار فقر است برای این منظور باید شرایطی را فراهم کنیم تا فرزندان مددجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از ترک تحصیل دانش آموزان انفاق فرهنگی است

پیشگیری از ترک تحصیل دانش آموزان انفاق فرهنگی است