مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 10:572022-05-11سياسي

برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس 12 » در اصفهان


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان گفت: رزمایش الی بیت المقدس 12 با حضور 22 گردان بیت المقدس و کوثر از نواحی بسیج امام صادق(ع)و امام رضا(ع) برگزار خواهد شد.

- محمد نصر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رزمایش ویژه گردان های بیت المقدس بسیج در تاریخ 22 و 23 اردیبهشت در ناحیه امام صادق برگزار می شود و در شهر اصفهان از مجموع 2 ناحیه امام صادق(ع) و امام رضا(ع)، 22 گردان های بیت المقدس و کوثر در این رزمایش حضور پیدا خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور 2 روزه بسیجیان در این رزمایش افزود: این یک رزمایش دفاعی امنیتی است که از روز پنجشنبه 22 اردیبهشت ساعت 7 صبح، شروع خواهد شد و بسیجیان و گردان های بیت المقدس از حوزه های مقاومت به منطقه عمومی رزمایش در پادگان قدس علویجه اعزام می شوند و آنجا رزمایش را شروع می کنند.

نصر با تشریح جزییات این رزمایش گفت: این رزمایش شامل عملیات های ضد هلی بورن، عملیات تأخیری، علملیات دفاع از کوی و برزن، عملیات کمین و ضد کمین و رزم شبانه است که 3 هزار نفر از بسیجیان ما در این رزمایش که با عنوان الی بیت المقدس 12 نام گذاری شده است، برنامه های رزمی خودشان را در دفاع از کشور و مردم و در مقابله با دشمن فرضی به اجرا خواهند گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس 12 » در اصفهان

برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس 12 » در اصفهان