مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-11بين الملل

آمریکا: بازگشت دوجانبه به برجام هیچ وقت برایمان طرحی قطعی نبوده است


او با گفتن این که برجام تنها یک راه برای ممانعت از دست یابی ایران به یک سلاح هسته ای خواهد بود، بیان کرد که آمریکا و متحدانش در صورت لزوم، «به دنبال دیگر ابزارها» خواهند رفت تا اطمینان بیابند این اتفاق هیچ گاه نخواهد افتاد.

- او با گفتن این که برجام تنها یک راه برای ممانعت از دست یابی ایران به یک سلاح هسته ای خواهد بود، بیان کرد که آمریکا و متحدانش در صورت لزوم، به دنبال دیگر ابزارها خواهند رفت تا اطمینان بیابند این اتفاق هیچ گاه نخواهد افتاد.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در گفت وگویی مواضع این کشور را درباره تلاش ها برای احیای توافق هسته ای و چالش های آن مطرح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا از شبکه العربیه، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در گفت وگویی با این شبکه درباره تلاش ها برای احیای توافق هسته ای [برجام] گفت: این [طرح] هیچ وقت قطعی نبود، هیچ وقت برایمان معلوم نبود که بتوانیم به بازگشتی دوجانبه به پایبندی به (برجام) بازگردیم یا نه؛ بنابراین همیشه با شرکای مان در حال برنامه ریزی برای رخدادهای احتمالی بوده ایم.

پرایس با مطرح کردن ادعاهایی درباره سپاه پاسداران ایران گفت: شما از وزیر امور خارجه (آنتونی بلینکن) شنیده اید که سپاه پاسداران حملات تروریستی انجام داده است، ما نگران تهدید ناشی از سپاه پاسداران هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا: بازگشت دوجانبه به برجام هیچ وقت برایمان طرحی قطعی نبوده است

آمریکا: بازگشت دوجانبه به برجام هیچ وقت برایمان طرحی قطعی نبوده است