مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-05-11سياسي

حل معضل ریزگردها نیازمند رایزنی ایران در عرصه های بین المللی است


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منابع طبیعی کشور گفت: حل معضل ریزگردها نیازمند حضور فعالانه و همه جانبه ایران در عرصه های بین المللی و رایزنی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازادامه نیافت.

وی افزود: نمایندگان قرار است دستورالعملی را به وزارت خارجه برای پیگیری بین المللی موضوع ریزگردها ابلاغ کنند زیرا مسئله سدسازی ترکیه نیز مطرح است و نیاز به رایزنی بین المللی دارد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منابع طبیعی کشور حل معضل ریزگردها را مستلزم حضور فعالانه ایران و رایزنی در عرصه های بین المللی دانست و خاطرنشان کرد: اکنون در کشور ساحل عاج نشستی درباره تغییر اقلیم با حضور قوی نمایندگان همه کشور در حال برگزاری است اما ایران نماینده ای ندارد در حالی که ما باید رایزنی ها را تقویت کنیم؛ از این رو با سفارت ساحل عاج صحبت شد و قرار است سفیر ایران نیز در این نشست اقلیمی شرکت و دستاوردهای سفر را به ما اعلام کند.

سمیعی با تاکید بر اینکه حضور همه جانبه و گسترده ایران در جلسات بین المللی بسیار مؤثر خواهد بود، ابراز داشت: در کشورمان نیز در سال های اخیر بین اهمیت اولویت قرار دادن بسترسازی فرهنگی یا اقتصادی برای حفظ منابع طبیعی و محیط زیست مورد بحث کارشناسان اقتصادی و جامعه شناسان بوده است با وجود این معتقدم ما روابط عمومی ها ابتدا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل معضل ریزگردها نیازمند رایزنی ایران در عرصه های بین المللی است

حل معضل ریزگردها نیازمند رایزنی ایران در عرصه های بین المللی است