مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 11:322022-05-11ورزشي

یادواره شهدای جاویدالاثر در بهبهان برگزار می شود


یادواره شهدای جاویدالاثر شهرستان بهبهان با حضور قشرهای مختلف مردم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهبهان، با حضور اقشار مختلف مردم یادواره شهدای جاویدالاثر شهرستان بهبهان با عنوان یادواره صدف های زهرایی در این شهر برگزار می شود.

در این برنامه که روز جمعه 23 اردیبهشت ماه سال 1400 از ساعت 21:30 آغاز می شود جمعی از خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در آن حضور یافته و به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام می کنند.

یادواره شهدای جاویدالاثر شهرستان بهبهان در ورزشگاه سردار سرلشکر شهید دکتر مجید بقایی بهبهان واقع در میدان لاله برگزار می شود که مهدی امینی رییس اندیشکده راهبردی فتح در آن سخنرانی می کند.

همچنین در یادواره صدف های زهرایی شهرستان بهبهان حاج صادق آهنگران نغمه سرای هشت سال دفاع مقدس نیز حضور می یابد و به مرثیه سرایی و نوحه خوانی می پردازد.

در یادواره شهدای جاویدالاثر شهرستان بهبهان همچنین یاد و خاطره دانش آموز شهید محمدحسن درویش پسند از شهدای عملیات خیبر که پیکر پاکش روز یکشنبه 25 فروردین سال 1392 همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد زابل آرام گرفته بود و پس از هشت سال با آزمایش DNA شناسایی شده بود نیز گرامی داشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدای جاویدالاثر در بهبهان برگزار می شود

یادواره شهدای جاویدالاثر در بهبهان برگزار می شود