مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-11اقتصادي

مردم خراسان جنوبی 280 تخته فرش برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال گذشته 280 تخته فرش برای بازسازی عتبات تولید شده است، گفت: ارزش ریالی آن 2 میلیارد و 680 میلیون تومان بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، موسی جوینده، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: نذورات مردمی در استان در سال گذشته ویژه بوده است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته تمام برنامه های ما به سبب کرونا تعطیل شد، تصریح کرد: جلسات خاص ما تعطیل شد ولی اتفاقات مبارکی افتاد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با بیان اینکه در سال های گذشته برای کمک به عتبات ما سراغ مردم می رفتیم، یادآور شد: در سال های 99 و سال گذشته مردم سراغ ما می آمدند.

جوینده با بیان اینکه کمک ها از نظر کمی متفاوت شد و در سال 99 مبلغ 500 میلیون تومان افزایش کمک داشتیم، ادامه داد: در سال گذشته به بالای یک میلیارد و 500 میلیون تومان رسید.

وی با بیان اینکه از نظر کیفی نیز کمک ها متفاوت شده است، افزود: املاکی در حد 5 میلیارد تومان و بالای 2 میلیارد تومان را اهدا می کنند و این نشان از این است که خود را به ائمه وصل کردند و می خواهند آن را حفظ کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خراسان جنوبی 280 تخته فرش برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند

مردم خراسان جنوبی 280 تخته فرش برای بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند