مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-05-11پزشكي

رمزگشایی از تبدیل ذرت های آلوده دامی به الکل در مازندران


معاون غذا ودرو علوم پزشکی مازندران درباره ماجرای ذرت آلوده در استان گفت: این ذرت های آلوده دامی بودند که قابلیت مصرف دامی نداشت و برای تهیه الکل به کارخانه منتقل شدند.

- ، ابراهیم صالحی پیش ازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینک داروهای پایه ای در لیست پوشش بیمه ای قرار دارند، افزود: تا حد امکان بیمه ها باید پوشش رسمی تری داشته باشند.

وی با اظهار اینکه داروهای دیابت نیز باید مشمول بیمه شوند، افزود: هزینه داروهای بیماران صعب العلاج سنگین است و سال قبل دو میلیارد و 700 میلیون تومان از محل ردیف بودجه و اعتبارات دانشگاه برای تأمین داروهای بیماران مساعدت شد.

وی تصریح کرد: تلاش براین است که بیماران آسیب نبینند، ارز مورد نیاز برای تأمین دارو از جمله نیازها است و اامسال یک میلیارد دلار ارز برای دارو تخصیص داده شد و تلاش می شود تا هزینه های دارو افزایش نباید.

صالحی با اشاره به اینکه مراجعه بیماران برای تأمین داروهای نادر به داروخانه 13 آبان زیاد است، گفت: با راه اندازی داروخانه در مکان جدید، بخشی از دغدغه ها رفع می شود.

معاون غذا و دارو علوم پزشکی مازندران افزود: در حال حاضر چند داروخانه بخش خصوصی وظیفه عرضه داروهای بیماران خاص و صعب العلاج را عهده دار هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمزگشایی از تبدیل ذرت های آلوده دامی به الکل در مازندران

رمزگشایی از تبدیل ذرت های آلوده دامی به الکل در مازندران