مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-05-11اجتماعي

256 معبر و 145 بوستان تا مهر مناسب سازی می شود


معاون شهردار تهران از مناسب سازی 256 معبر، 145 بوستان و 58 ساختمان در پایتخت تا مهر ماه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، بیست و هفتمین جلسه ستاد مناسب سازی فضاهای شهری برای معلولین جسمی و حرکتی با حضور اعضای این ستاد برگزار شد.

در این جلسه، برنامه های پیش روی ستاد، برای مناسب سازی معابر، بوستان ها و ساختمان های شهر و همچنین گزارش های مربوط به تأمین و راه اندازی خودروهای ون ویژه افراد دارای معلولیت، مناسب سازی ایستگاه های مترو و ایستگاه های اتوبوس BRT ارائه شد و از سوی مدیران، کارشناسان مربوطه و نمایندگان جامعه معلولان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

  حمیدرضا صارمی که دبیری ستاد مناسب سازی را نیز بر عهده دارد، در خصوص جلسه مذکور گفت: بخش عمده فعالیت سامانه معلولین و جانبازان، مربوط به ون های ویژه تردد معلولین است.

در حال حاضر 62 خودروی ون در شهر تهران مشغول به فعالیت هستند که بر اساس مصوبه سال 95 شورای اسلامی شهر تهران، می بایست تعداد 60 ون دیگر به این سامانه اضافه شود.

  وی ادامه داد: بر اساس گزارش شرکت اتوبوسرانی، 20 دستگاه مینی بوس فیات با ظرفیت 5 ویلچر تا پایان اردیبهشت ماه مورد بهره برداری قرار می گیرند و 40 دستگاه مینی بوس فیات دیگر نیز تا پایان امسال تحویل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

256 معبر و 145 بوستان تا مهر مناسب سازی می شود

256 معبر و 145 بوستان تا مهر مناسب سازی می شود